offensichtlich wird es im Juni wieder 218er Einsatz mit Dosto auf dem RE6 zwischen Neustadt und Karlsruhe geben ![]()
![]()
![]()
s. Link Drehscheibe/bzw. Lokreport : online https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php…98#msg-11459598
You need to be a member in order to leave a comment
Already have an account? Sign in here.
Sign In NowSign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new account